THE LAST SONG

Mycket filmskriverier nu för tiden... men de är ju inte så mycket mer ja kan göra än att kolla på film ;)
Andra gången jag såg den nu iaf. Och den är så stört bra. Också en riktig gråt film så gud vad jag grät.

Kommer ihåg när jag Susanna å Elsa såg den på bio i våras, i en jätte liten biosalong och alla i hela salongen grät. Inte bara lite tårar som rann, utan verkligen verkligen grät. Ni vet när man gråter så mycket så att man knappt kan andas å så "hooooo" drar man in. hehe, eller hur de nu låter. Men ni fattar? ;)

Innan filmen, såg jag på Ariel, lite av camp rock 2, åt sjukt god middag (annanas kyckling som vi åt ofta när ja va liten!) idol slut adution, å sen the last song. Ja, somsagt... mycket film :)

Pappa å Gurris är på landet så de är bara Jag, mamma å Johan hemma. Det är mysigt!

Nu ska vi se om jag klarar att sova, de gör ju så sjukt ont när ja blundar! Aja, de löser sig väll nog.. :)
vi hörs imorn. Kramis å Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0