POLITIK

Har precis kollat på idol och utfrågningen. Idag var det utfrågning till de rödgröna, såg igår också, då mot alliansen. Måste faktiskt säga att ja har märkt att ja är grymt interesserad av politik! Jag tycker verkligen de är kul! Ett intresse väl dolt för mig själv i många år faktiskt... men nu är de ändring på de! :D Jag får ju ifs inte rösta, men ja har ju mina åsikter!

Och haha.. i slutet av programet så ville Lars Ohly säga en sista mening, men han fick inte de utan de avbröt han mitt i hans mening och avslutade programet.. och tydligen hade han friat till sin sambo då! Snacka om irriterad producenten borde vara... inte få med ett sånt ögonblick när tillfället kom till just dens program. Ja skulle iaf vara lite irriterad ;) menmen!

Vi hörs imorn :) sov sött, dröm gott! ♥


Har ni nån bra åsikt om partierna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0