I´M BACK

Chacha!

Var inte igår ja blogga kan man säga... men jag har ändå inte haft något roligt att blogga om för jag har varit sjuk i ca 6veckor och är fortfarande inte riktigt helt bra... :( Så jag har varit på jätte mycket kollor och hos jätte många doktorer, å datatomografi 3ggr, ryggmärgsprov, miljontals blodprov osv osv.. Inte varit den roligaste hösten precis..

Menmen! Det är bättre nu! Nu har jag mest ont i magen å i leder å muskler typ, men de är mycket bättre :D

Har precis varit hos farmor på jätte mysig middag, men pappa, Johan och Gurra, de va super mysis. Mamma är i USA. Och nu kommer snart mina underbara vän Nisse! Vi ska troligtvis kolla på Lost, vi är seriöst helt beroende. En av världens bästa serier!
Puss!
denna cheeey gillar ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0