NATTINLÄGG

Jag vet inte riktigt om jag ska säga godnatt eller godmorgon. Klockan är 02.17 men ja orkar typ inte sova. Jag vet att jag kommer vara super trött imorn men det känns som om jag bara vill vara vaken helt enkelt!

Juste, måste bara säga att filmen jag såg idag: Alvin och gänget 2 var galet bra! Jag skämtar inte men det är typ min nya favvofilm ;) Jag hade typ rysningar hela filmen och grät! Fast jag gråter ganska lätt till filmer. Fast mer när det är gulligt än sorligt, vilket det var i den här filmen. Plus att dom är så sööta !:)

Och efter maten idag kollade ja på "mysterit på greveholm" igen. Gammal julkalender från typ 1996. Det är verkligen julens film. Jag gav den till min lillebror i julklapp och nu är vi helt kära i den :)

Sen efter det kollade jag klart på the o.c säsong 3. Har kollat på det varje kväll sen vi kom hit typ ;). Det är såå sorligt i slutet, man vill bara... tja jag vet inte men det är sorligt :P :)

Ojj, det blet ett ganska långt inlägg. Det var inte tänkt så, men nu tar mitt bateri till datorn snart slut och jag borde fundera på att sova ;)

Vi hörs imorn! (eller ida blir de ju ;) )
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0