KNASKNASKNAS=en liten bloggpause ;(

hej hej :) Mitt internett har varit helt knäpp den senaste veckan, och jag ska precis flytta så det har varit lite rörigt att hinna med bloggen ;( Men nu funkar den entligen :)

Men hmm, nu kom ja på att jag flyttar iövermorgon och då kommer internett att vara avstängt ett tag så då blire inge blogg heller. Aja, får försöka i skolan :)

Så det blir en liten bloggpause ett tag, bara under flytten. Sen kommer jag tbx back on track ;D

Pusss!

 

btw, har fått mina läsglasögon nu :)
 Det blev ett par Gucci. Så här har ni glasögonormen hlet osminkat
och ett knä som kom förnära kameran så de ser helt cp ut ;P

Hörs om ett tag :) (om jag inte fixar min minimini dator i skolan :))
Stor puss!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag har frågat de här förut. men var kan man göra headers?:P

2010-01-28 @ 17:21:55
URL: http://www.sweethanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0