BLEV INGEN BLOGGNING IDAG "/

Hej, förlåt för att det inte blev någon bloggning idag. Blev väckt vid ett för att äta lunch. Efter det skulle jag precis skriva ett inlägg, men då var en elektriker här som stängde av all ström så att internett inte fungerade "/. Liite inrriterande ;) Sen va jag på en promenad. Först runt i naturen och sen ner till city :D Det var typ helt vindstilla och en jätte starksol :) Melike! Sen va jag då nere på "city" och köpte lite nödvändiga & onödvändiga grejer:)

Nu har jag precis kommit hem från grannarna. Vi va på middag där. Så nu proppmätt och belåten ska jag ta och hoppa i säng.

See yah! Godnattt!


Lite av dagens shopping:
Frida vinterspecial
Mineralpuder
Nagellack
Kom också på att jag provat ut glasögon! Ska nämligen få läsglasögon ;)
Men jag tog bara hem för att se. Ska kolla mer när jag kommer hem till Stockholm vilket är på fredag.
Så ja lägger upp bild på de när ja bestämt mig :)


Kommentarer
Postat av: mersiha

jag vakna sj då? Nej det är inte genom läsar antalet det är faktis hur många erbjudanden du tackar ja till. Jag fattar inte heller så bra för jag har inte haft den så länge. Men det står t.ex Smygen 23kr och så väljer du det erbjudande då får du 23kr men du tar typ många erbjudanden så det blir typ 1000kr per dag eller nåt :D och så måste företaget godkänna det :)

2010-01-05 @ 12:08:23
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0