2 JANUARI

Godmorgon :)
Vill börja med sorry för mina emotinal inlägg igår, det blev lite jobbigt ett tag bara... "/

Mitt rum är inte fräsht nu asså. Igår satt ja & erica och först tittade på massa parodier och pissade i brallan av skratt. Inte bokstavligt talat asså ;) Sen blev vi lite söt & salt sugna så vi gick ner och plockade med oss ett lager att äta och dricka vilket blev: aladdin ask, chips, kakor och varsin kopp köttbuljong! :D haha. Det var faktiskt gott med buljong, det var liksom salt och smakade typ nudlar ;) Sen kollade vi på Twilight. Erica hade inte sett den än så vi såg den. Men jag har sett den så många gånger nu så jag såg alla detaljer & förstörde hela filmen med mitt garv ;) Jag såg typ filmen från en rolig sida nu :P hehe. Så nu är mitt rum fyllt av chipspåsar, chipsrester, kakor, choklad, allmänt skräp, och en massa papper! inte färscht ... ;)

Nu ska jag gå till apoteket och köpa nässpray. Har blivit förskyld "/
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0