"nattinlägg"

tjabatjenahallå! borde egentligen veeerligen sova nu... har sovit så lite de senaste dagarna å imorn så ska jag skriva moppeteori prov, å då är de ju bra om hjärnan inte är som överkokt spagetti!  

men nu har ja pluggat in i de sista... har redan gjort de en gång men då i slutet av provet ändrarde ja massa svar å hade sen 1 fel från att klara de... asså fattar ni 1 fråga ifrån!!! helt galet irriterande, plus att de jag ändrade hade ja rätt på frånbörjan -.-... hah aja hoppas verkligen att ja klarar de imorn!! 

jag å ercia va ju på magdans ikväll! asså shit de va grymt kul! Man stod där och lärde sej shaka å höftrörelser å allt, haha fett ballt! Man kände liksom kroppskontroll man kommer få!
sjukt kul :)

Men nej nu måste jag verkligen ta å sova... ett irriterande djur flyger runt i mitt rum just nu bara.  Men de flyger väll ut snart.. :)

Godnatt alla fina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0