HEJ Å HÅ

hej hej hallå! Nu var det helt sinnesjukt lång tid sen jag bloggade. Jag vet inte varför riktigt jag slutade, det bara blev så helt enkelt. Missade en dag att skriva, då blev de jobbigt att skriva om 2, sen 3, sen 4 osv. men nu fick jag ett himla sug igen!

Allt är toppen just nu! Jag har verkligen haft den bäääästa sommaren någonsin! Jag har varit i göteborg, i kungshamn/smögen med erica jätte länge! (vi har typ umgåts 8 veckor i streck), å vi har gjort så mycket! Gått på IFK match, åkt helikopter, lisa nilsson konsert, träffat helt uuunderbara människor, gått på liseberg, haft kompisar hos oss, konfa å myyycket mer! heeelt underbart!!

Asså de konstiga är att många kommer in i en depp period nu för att deras sommar va så underbar. Men ja har typp fortfarande lyckorus i mej! Jag känner mej på tipptop å är alldeles lycklig!  Hoppas de håller i sig!

Nu ska jag ta å sova - har styrketest som första grej imorn på gympan... kuuul ♥

En utav jordens finaste människor å jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0