TISDAG

Hej :)
Jag gick till skolan imorse bara för att redovisa en svenska grei... men sen så gjorde vi inte de iaf så de va lite onödigt. Jag är egentligen sjuk så nu är jag hemma igen. Har galet ont i halsen och känner mig lite snuvig och svårt att andas typ. Tror jag kanske har lite pollen -.-

Hade tänkt att sova nu, men vi har byggjobbare här, så jag vet inte. Men jag ska nog kanske gosa ner framför en film eller ngt, hoppas dom blir klara snart!

Nu ska ja hitta på ngt! pussssssss


Hahah! men min webcamera funkar inte att
starta av sig själv, så ja mst ta bilder från typ när
jag skyper, eller från msn, eller från en annan
hemsida... och då gäller de att fastna i rätt ögonblick,
vilket ja inte är sååå suverän på ;P


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej,

Tack för en härlig blogg! Då du har ett stort dansintresse vill tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken Marabou Polka nu i sommar. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia

2010-06-08 @ 10:12:22
URL: http://www.marabou.se/polka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0