YOGA!

Nu är jag hemma :) Sov över hos Amelia igår med Felicia :) Sjukt mysigt hade vi.
Vi åt pizza, äppelpaj som vi bakat och sprang runt lite utomhus och snackade en massa skit ;) Haha aja mysit hade vi iaf! Somnade väll vid typ två, & sen gick vi upp vid elva för att jag skulle på min yoga. Det var första gången idag, och det var vääldigt skönt och kul! Kan verkligen rekomenderas! Man får liksom bort alla spännigar, all stress & alla krav och bara slappnar av samtigit som man styrketränar :) Så sjukt jävla härligt :D

Så nu är jag bara hemma & sitter i en av mina rosa mjukisdräkter och tänkte bara ta det lungt ikväll. Ska ju upp och springa 6km imorn ;) hhmm, undra hur de går? ;P

Ha det bra! PUSS

Love all my dresses :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

titta gärna in hos mej :)

2009-09-06 @ 19:01:05
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: louiiiise

vill du va med i veckans blogg?

besök min blogg iaf!



kontakta mej på min hotmail som jag skriver där uppe;)

2009-09-06 @ 19:34:59
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0