Sofia "bblommans" Bloggfixaren?

Hallå igen! Min hals är något bättre nu när jag käkat ipren ett slag:) Under tiden den värkt har jag hjälpt Erica med hennes bloggdesign, så alla ni som hann klicka in på hennes blogg innan (i mitt förra inlägg länkade jag till henne) kan nu se en skillnad :) Hon verkade bli nöjd iaf, även fast den blev väldigt "basic". Jag har inte gjort headern utan bara själva designen ;) Men det var kul :D Du hittar hennes blogg i mitt förra inlägg ;)

Nu ska jag ta & kolla lite på tv & kanske sova lite. Sova=bästa medlet att bli frisk :D

Vi hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: sara

söt blogg =)

2009-09-09 @ 16:58:37
URL: http://ssaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0