MY DAY

Hello, & förlåt för dålig upptatering idag: Var först i skolan. Hade sovmorgon så första lektionen var legoprogramering. Alla var ganska okencentrerade så vi lekte lite & jag sprang runt & mätte allas midjor (?) aja, hade kul iaf ;) 

Sista lektionen var so, då vi hade prov. Jag tror det gick rätt bra iaf, får nog iaf garanterat ett G. Efter det åkte jag hem för att försöka hinna med ett tidigare tåg till Täby,men då hade pappa tagit nyckeln så jag fick sitta där & vänta ett tag "/ sen skjutsade han mig & jag köpte lite olika saker ni får se sen & sen mötte jag upp "Street Army" (min streetgrupp) & vi köpte massa saker tills imorn. Sedan har jag tränat i 3h, & nu är jag hemma och har packat, fixat håret och duchat. Nu är det tävlings känslor igen :) Saknas bara att gå upp super tidigt imorn & åka med bussen till en annan del av Sverige, nu är det liksom i Täby. Det är iof skönt & kul att det är min danskola som anordnar det :) Men ska ändå upp rätt tidigt, typ 7 "/ men sånna smällar får man ta :)

Ni får ha det så bra så hörs vi nog imorgonbitti, men som ni förstår kommer det inte bli så mkt upptatering imorn. Det är ju fyfan tävling :D whihoooo nu börjar jag bli taggad, men nu mst jag verkligen sova ;)
pusspuss


haha jag & Gusten (mest Gusten) byggde dessa två uubersnygga "robotar" på vår
teknik, moget? njaa, vet inte riktigt ;) För er som är lite tröga: En tjej & en kille ;)


Jag & underbara Erica :)

Verkligen inte en super bild men ni ser iaf outfiten :) :
Jeans: Fillippa K
Vit baströja: H&M
Halsduk: Zara, NY!
Smycken: Snö, missdee & en present :)


& så har vi dagens coolaste bilder :) Jag & amelia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0