I´M NOT GOOD AT THIS

Hej & förlåt, jag är sämst när de gäller upptatering. Men jag får aldrig min handdators internett att funka så det blir inte så mycket på dagar & sånt. Och i helgen var jag på klassresa & nu har jag bara i största allmänhet haft fullt upp. Det är nämligen så att jag har en fullsmockat vecka! Skitmycket läxor, prov imorn & tävling på lördag som jag knappt har nån dans till känns de som (!!!???) "/ Så jag har det liiiite stressigt. Men jag hoppas på att det kommer att lösa sig, men jag suger på att "ta det coolt & inte stressa upp mig" stressar upp för för varje liten småsak. Men jag gissar att stress är ett ord jag inte kommer att höra lite från iår? Att i denna ålder är det stressen som regerar typ, med massvis i skolan plus då min dans. Alla som har gått igenom denna period säger att man blir sjukt stressad & alla mina kompisar som redan gjort de här höll på att gå in i väggen. Men jag ska försöka lära mig att "ta de coolt" & ta en sak i taget. Spelar roll om jag får MVG eller VG, bara jag mår bra så är det väll bra? Eller? Är det värt att stressa sönder sig själv & gå in i vägen för MVG i allt?

Oj, det var en liten tanke bara, som blev rätt lång:) Aja, ska inte föra över mina stresstankar över bloggen idag, utan återigen förlåt :) Ska snart ta & cykla till nån cykelcrossbana, för vi har orientering idag. Hade egentligen en perfekt grupp med Amelia & Shannon. Amelia äger på att orientera & Shannon är bara i största allmänhet smart :) Men nu är Amelia sjuk, så då får vi se hur de går, tror nog de kommer gå bra eftersom jag ändå har Shannon :)


en oootroligt fin bild på oss 3 på klassresan ;) hehe

kärlek till er alla! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0