FULLT UPP

Hej & förlåt för dålig upptatering! Igår efter grönan sov jag hos Susanna & sen har jag tränat hela dan idag så har inte haft en chans att blogga ;) Men nu :)

Är hemma hos farmor nu, har precis kommit hem från Kista där vi dansade med nya streetgruppen "Street Army", det var bra men jag känner mig så himla sjuk så jag var typ som en zoombie ;) Så jag har haft fullt upp idag: 12.00-13 privatlektion med madde, 14.00-17 träning med grupp ;) Hade egentligen yoga också men aa de hann jag inte.

Igår var iaf också en toppendag! Vi hade så sjukt kul på Grönan. När jag kommer hem ska jag ladda över lite bilder till datan som jag lägger upp sen (: Men jag tror nog att Amelia var nöjd med sin fölsis för jag hade iaf skitkul :)

Nu måste jag ta & kila hem, har franska & svenska tills imorn. Plus att jag fått tillbaka mitt halsonda så jag måste gå & lägga mig tidigt ikväll.

Men vi hörs snart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0