EN RUBRIK

Hej alla glada & inte så glada ;) Hade inget internett igår kväll så jag kunde inte blogga. Men här kommer resultaten från igår! :) :

Streetgrupp: 2;a! :D
Streetpar: Semifinal
Streetsingel: Final 5/36 (blev förflyttad till högre klass)
Pardisco: Final, 6/22 (blev förflyttad till högre klass)
Singeldisco: 20/27

Var ändå helt okej nöjd. Det gick inte lika bra som de brukar & som jag väntat mig (a) Men är så grymt nöjd med att vår grupp Street Army som gjort vår dans på 3ggrs träning lyckades komma 2;a och även att en av dommarna kom fram & berömmde sen :) Det kändes grymt bra.

Men det var sjukt konstigt med discoparen. För först kom vi till Semifinal & sen inte till final, & så körde dom som kommit till final en final. Och sen var det tydligen omdans Semifinal & då skulle vi köra igen & så kom vi till final :S hah det låter lite rörigt jag vet, är lite förvirrad jag också, men det gjorde iaf att vi kom till final och blev förflyttade till en högre klass :D whiihoo!

Idag har jag bara tagit det lungt och sovit ut. Gick också på yoga vilket var ooootrooooligt skönt efter alla muskelspänningar och allt från igår :) Me love yoga!

Ha en bra kväll! Puss!


:D! (fler bilder & filmer kommer upp senare! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0