Är hemma nu (:

heey! Nu är jag hemma. Har spenderat min eftermiddag & kväll men Susanna & Erica, och lite senare kom Elsa. (haha ni kanske såg "gästinlägget" av Susanna innan, & för er som är dumma i huvudet och inte fattar, hon var oseriös ;) )Vi hade det mycket nice & trevligt :P Började med att vi va hemma hos Erica & jag och Susanna tog för av av massa kläder som Erica tydligen inte skulle ha kvar ;) Fynade en hel del :D Sen gick vi typ till Susanna, åt lite innnan vi drog ner till torget där vi köpte lite gosaker (:. Sen va vi typ hos Susanna & gjorde lite ruuliga grejser (a)

Haha, aja kom hem just & har druckit te! Imorn blir de upp lite tidigare eftersom det är Amelias födelsedag & vi ska till Grönan några stycken, sent javet men det finns ju ngt possitivt i de? Inte lika långa köer :D

Aja, vi hörs imorn eller senare! Puss&Kraam


ganska sliten jag - btw, en av de många tröjorna jag fick av Erica- JUICY!
Thank you!♥


Kommentarer
Postat av: - H*

- vad härligt!

2009-09-11 @ 23:59:56
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

älskar din blogg!

2009-09-12 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0