5 september- INTERNETT HAR INTE FUNGERAT

Hej! Nu är jag tillbaka, har inte haft internett på några dagar... :( Men nu har jag jag typ fixat det ;)
Tänkte att jag inte skulle berätta om hela veckan utan bara sammanfatta lite kort:

ONSDAGS: Hemma hos Amelia, vi bestämde oss för att sälja pandasaker (typ som jul tidningar fast pengarna går till WWF)
TORSDAGS: Amelia var hemma hos mig & vi sålde pandasaker, 1400 kr på en timme :D Skickligt?
FREDAGS: Håkan Hellström med Elsa!

Alltså, igår efter skolan så åkte jag hem till Elsa & vi typ åt lite och gjorde oss iordning. Sen åkte vi in till stan & till Gröna Lund. Vi kom dit typ halv 6 & konserten började inte förns 20.00 men efter klockan 6 så fördubblade dem priset ;) Så vi var där, stod i kö i onödan, för det visade sig att vi som skulle köpa biljetter inte hade behövt stå i kö ;) Aja, vi kom in iaf & så gick vi runt lite där, trängdes för att komma längst fram, vilket vi gjorde, men vi ångrade det snabbt! Hahah det var så sjuukt mkt folk och så sjukt trångt så när man stod längst fram så liksom stod på varande och fick knappt luft. Så när vi stått där en timme gick vi ut och tog lite luft & sen när konsterten började stod vi typ längst bak ;P hehe, men man såg ändå lte (typ inget) men vi fick luft :D haha. Träffade sen några roliga människor, & ja var hemma typ halv elva ;)


jag&elsa







HAHA! den bjuder jag på ;)

TACK FÖR DEN KVÄLLEN ELSA! :)
(haha båda bilderna på mig var ju inte direkt dom snyggaste ;) )


Kommentarer
Postat av: melina

fin blogg! :)

besök gärna min och kommentera vad du tkr :)

2009-09-06 @ 10:14:57
URL: http://melinalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0