VINTERTID

Idag/igår blev det ju vintertid! :) Klockan är halv ett, så man borde väll egentligen säga igår, men aja... Har faktiskt kännt av vintertiden, hela dagen har gått mycket långsammare än vanligt. En timme mer liksom ;)

Idag har det faktiskt även varit en ganska spännande dag, mycket har hänt: Började dagen efter frukost att gå en promenix med familjen, precis innan vi gick ut så sprang det in en katt i vårt hus flera gånger om, & sen forsatte att förlja efter oss under hela promenaden, den betädde sig som en hund vi ägt i flera år! Den var extremt smal & vrål hungirg och kall, & mamma trodde att det var en "sommarkatt" en som ngn tagit hand om på sommaren & sen lämnat kvar, så vi tog in den liten, & gav den mat, och nu är jag helt kääääär i den! Har alltid varit lite rädd för katter men den här katten är enormt söt och jätte gosig & gullig, tror vi kommer ha kvar den hela veckan ;) hehe..

Sedan har jag bakat jättestora goa bullar, busat med bror, och ätit en mumsig middag: Fläskkaré med potatisgratäng, det var mumsmums! Sen nu precis kollade jag på Love Actully med mamsen, det var mysigt :) Sedan hade jag klippt min tånagel helt snett så den har växt helt snett in i skinnet, gör så galet ont!! hehe, var bara tvungen att skriva det :)

Men nu måste jag sova, vi hörs!
Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Patrik

roligt att baka:D

2009-10-26 @ 00:40:44
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0