SÅ HÄR LIGGER DET TILL...

Hej hallå & förlåt! Nu har jag inte skrivit på miljarder år, jag vet. Men allting har sin förklaring... :)

Det började ju då med att mitt internet pajade & jag använde vårt "bärbara internet" eller vad de nu kallas ;) Enda problemet med det var att pappa nästan alltid behövde ta med de internetet till jobbet, & då hade jag inget internet. JOOOOBBIGT!

Men nu har det fixat sig & mitt internet är helt, men jag har också så sjuuuukt mycket på dagar,kvälllar,helger. Jag har fullt upp hela tiden. Enda sen September har jag kunnat min almenacka i huvudet fram till jul, det är helt sjukt. Den här hösten har varit tempotempotempo hela tiden, varenda sekund. Antingen har jag haft skola eller dans, & nästan varje helg är jag någonstans i Sverige och tävlar, presterar mitt allra bästa, kommer hem & sen väntar en skolvecka till med massvis med plugg & dans varje dag. Men samtidigt är det mitt liv, och jag har valt det till att bli såhär, så vad kan jag säga.. jag får skylla mig själv?

Så det är anledningen till att jag inte skrivit, inte kunnat & inte hunnit. Men nu känner jag att eftersom jag gör så otorligt mycket och har så mycket, så vill jag komma ihåg det, så därför ska jag nu börja blogga igen! :)

VAD HAR DÅ HÄNT?: Jo som ni fattar, ganska mycket, men jag kan försöka ta fram det intresantaste:

Jag har tävlat i Eskilstuna & Sundsvall, Eskilstuna gick ganska bra, men det var första gången jag svimmade på en tävling. Sundsvall va street och med StreetArmy kom vi 4;a & par 3;a så nu är vi uppe i näst högsta klassen:GULD!

Jag har hängt mera med Amelia & grabbsen :)

Jag har haft prov: Franska, matte, SO, svenska, engelska (MVG! :D),

Har avslutat detta legoprojekt, & därmed gjort en film! :)

Min lillebror har fyllt år!

Har haft halloween i skolan & Jag, Susanna & Erica var världens sötaste bebisar! :)

& mitt käraste marsvin Timjan har dött! :( Hon hade inga muskler kvar i bakbenet så de var tvungna att avliva henne, 6/10-2009! Sorligt...

Och nu har jag höstlov! :D Så sjuktsjukt skönt, är på landet några dagar nu med familjen, minus storebror & på tisdag kommer Susanna & Erica ner! Vi kommer ha det så sjukt najs! På fredag fyller även Susanna år... :)

Långt inlägg blev de, så jag sparar att berätta om dagen tills ikväll, för ingen kommer väll orka läsa detta så då är det ingen idé att jag skriver ännu mer ... ;)

Puss&Kram alla goa&glaá!





Världens sötaste bebisar? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0