HÖST

Nu är det verkligen höst ute, & idag var det verkligen höst på ett mysigt sätt :) Det var inge blött eller regn, utan det var torr luft & sånt där fint ljus som det bara blir på hösten (: Jag älskar hösten, då den är som bäst vill säga ;)

Idag i skolan fick vi tbk våra franska prov, skriftliga & jag fick MVG! :D Jag blev väääldigt nöjd över detta! Sen så kollade vi på en jätte konstig film på biologin om typ en man som kom in i nåns kropp? ;P hehe, aja & så samtidigt fick man feedback på ett projket vi hållt på med länge som heter legoprojektet, & på teoridelen hade vi gjort en bra film tyckte vi, men fick bara G+, så vi alla i gruppen tyckte det var lite orätvist, för vi hade jobbat väldigt hårt med den...

Det blir ingen dans för mig ikv, kanske åker dit & kollar men har sån jättehosta så jag får inte dansa.. FAN ;) Har inte dansat på evigheter nu...

Ha det grymt! Puss


HÖÖÖÖÖST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0