YES!

Yes! Nu är jag klar med den jobbiga delen: städa stugan, dammsuga nedervåningen, dammsuga trappan, städa rummet & dammsuga rummet. haha så kan det gå när mamma & pappa inte är hemma, då kan jag bli städtant jag :)

Nu är det bara kvar att planera lite & bestämma kläder.
Skulle egentligen stryka några dukar fast det är nere i källaren & dit vågar man inte gå såhär års - spiiiiindlaaaar:S
så där går gränsen & det får mamma och pappa göra ;)

Har även ätit lunch idag (förvånande?) Bror min lagade amerikanska pannkakor! Så otroligt goda :D
haha har ätit så sjukt onyttigt de senaste dagarna, men det är ju faktiskt första dan på sommarlovet :)

Ikväll blir det tjejmiddag! wiihoo !
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0