Back from the city!

Nu är jag hemma från stan! Det blev ett par springskor, mcdonalds & nästan ett par byxor. Hann inte så mycket så jag tror jag åker in imorn också.

Har nog inte berättat att jag också fått ett par andra träningsskor,fast inte springskor utan ett par skitbra skor att dansa i. I hälen är det liksom som luft så man bara flyger upp i splithopp & allt. Dom är slut i hela stockholm i min storlek pluss i Västerås & halmstad och så hittade jag dom i Uddevalla :D Perfekt!


Hittar inte min kamerasladd så ni får nu bara ett par webcam bilder,dom är inte så bra men bättre än inget(:


De svarta är dansskorna från nike: 799kr
De vit/turkosa som är springskorna är från löplabbet, där man får skitbra hjälp! 1400kr



Ikväll/nu: Antlingen så ska jag träffa lite kompisar eller så ska jag bara ta det lungt, vi får se.
Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: elinn !

jaa, va kuul att du har skorna! dom ar ju asbra! :)

2009-06-27 @ 05:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0