Kvällen

Har precis käkat middag. Det blev tortillini med Morfars ostsås! Mums, började bara må jäkligt illa eftersom det var en massa mjölk i den och jag glömde ta tabletter. Annars är livet prima skinka:D

Elin är trög som få att skicka bilderna från grönan, väntar & väntar på att hon ska skicka. :)

HAHA, ibland känner man sig lite dum, dettta hände just på MSN:

Michelle: Jag ska inte börja i Specialen.
Sofia: Varför inte?
Michelle: Ska inte satsa så mycket på dansen i höst, måste satsa på skolan för jag har fått IG i matte. Visste du att jag ska gå på sommarskola? :(
Sofia: Är det typ ett kollo på en öde ö som på lilla jönssonligan på kollo?
Michelle:  hahahah nää XD de e den skolan ja går i nu x)
Sofia: jaha okej (?)

HAHAHA, aja nu ska jag få Elin i livet så att jag kan få bilderna :)
Under tiden kan ja visa lite bilder från Riksgränsen.

Jag var där med Susanna & Elsa + 12 killar 8/5-14/5, så jävla kul resa asså :)


Dagens dos: Aprikoskräm, Gifflar & Red bull!


Gladare än aldrig förr :D






Susanna är cool ")




Vi äro så söta vi, vivi, vi äro så söta vi, vivi :D


Elsa sover...


... och elsa sover. (om man är uppmärksam ser man i bakgrunden att elsa
var lite vild på nätterna och har rivit upp tapetern) haha :)






Vi är balla :D


Underbätt & överbätt, haha:D


GLAAAAD


Fred raggar på Filip (a)...


... Som då blir lite sur (:


HAHAHAH




Vi suger på att städa


Det här är humor :) HAHA HAHA

Detta var vårt liv i en vecka i bilder, (bara några av de tusen jag tog)
En resa som gick för fort som jag gärna skulle uppleva igen!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: sussikatten!=D

Haha, extremt sschnygga bilder, lånar ett par?;)

2009-06-07 @ 22:03:45
Postat av: Anonym

men sofia då! dem bilderna är ju inte meningen att visas för allmänheten ju! men fan vad kul vi hade brudar! saknar det like hell! <3

2009-06-10 @ 19:26:13
URL: http://lifeofelsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

en typisk elsa komenter här åvan..! :D

2009-06-16 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0