SOMMARLOV!

Fan & shiiiit det är sommarlov:D såå härligt!!!!

Igår fick ja tbx min mobil från Michelle, men vad tror ni hänt? Jo det är sant, den är pajj. Så nu är den på lagning! åh, blir fan galen på ericsson mobiler. Min förra mobilvar på lagning 4 gånger tills jag nu fick min nya som jag bara har haft en månad och nu är den också sönder. Aja..

Idag iaf, var det skolavslutning. Började med att städa hemklassrummet och korridoren, fast jag & Susanna stod mest och pratade om allt & inget. Tillslut blev vår mentor lite sur på detta så han sa: "Ta den här lådan, gå ner till expiditionen och gå långsamt." hah, så jävla skön ! Sen var det fotbolls match, niorna-lärana & niorna vann med 4-0, haha Sverige-Malta wbs? (a)

Har precis kommit hem från att ätit ute med pappa, pizza :) mums.
Nu ska jag handla tills morgondagen när något roligt händer :D

PUSS!
p.s bilder snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0