Sitter framför E!

Sitter nu i mitt rum & tittar på "Angelina Jolie the true hollywood story" på E!, gud vilket hemskt liv denna männsika gått igenom asså, men vilken hollywood stjärna har egentligen inte? Fast på något sätt verkar Angelina gått igenom entt mer "naturligt hemskt liv" inte det här; Ohno, jag får sitta i fängelse för rattfylla, utan mer typ mobbnig, depressetion i tonåren & sånt ;)

Är iaf sjukt trött, kommer nog somna snart fast jag ska nog sätta på en film. Det blev en väldigt lugn kväll, träffade ingen utan kollade lite på Allsång på skansen & sen på Angelina Jolie programmet. Är förskyld också så jag tror att det är därför jag är så trött "/

Ha det super!
Pusss!


Angelina Jolie är så sjukt söt! Tänk om man såg ut så...(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0