Nöjd med min dag (:

Hej bloggis! Idag har jag: varit i stan jäätte länge, shoppat en massor, lagat mat & varit ute i skogen och joggat, duktigt va? (: Är extremt nöjd med min dag, tog även extra lång tid på mig att verkligen stretcha ut kroppen efter joggingturen, man känner sig liksom så fräsch efter på nått sätt? ;P

Åkte till stan vid elva, på vägen mötte jag Tove som jag inte träffat på länge, det var trevligt (: Fat hon skulle in till slussen så vi skildes åt efter tunnelbanan. Sen köpte jag ganska mycket, bilder ska komma upp, hittar ju bara inte kamera sladden? ;( det var en mysig dag med mig själv (misstolka inte) kände att jag verkligen behövde det (även fast det inte var mina pengar ;P)  men ajja, kul iaf.

Kom hem vid sju (!!) var såå trött efter 8 timmar i stan! Lagade då köttbullar & spagetti och sen sprang jag ut i spåret och sprang, otroligt härligt!

Hoppas ni har haft en lika nice dag ;D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0