Musik rakt in i hjärtat?

Hej bloggen. Sitter nu här på mitt rum med världens huvudvärk, det dunkar i hela hela skallen. Usch&fy, så det blir ta det lungt ikväll, ganska skönt kanske?

Sitter & lyssnar på min spellista på Spotify, & nu har det kommit till delen med en massa sorliga låtar, & man kan inte lyssna på sånna & inte tänka på en massa sorliga saker som hänt för typ länge sen som man glömt men nu kommer man på det igen. Som t.ex just nu lyssnar jag på I don´t wanna fight no more med Westlife & guud vad jag bara tycker synd om mig själv när jag hör den (a) hehe. Älskar den låten sjuuukt mycket.

Aja, nu ska jag sitta här ett tag till & tycka synd om mig själv med min huvudvärk så får vi se vad det blir av med mig!
Oh no, nu blev det The Scientist med Coldplay, det här blir bara värre&värre men jag vill inte stänga av ! :S hahah.:D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0