MIN FÖDELSEDAG!...

... var igår;) haha, men jag hann inte skriva något för jag hade fullt upp (; Dagen i bilder;

Började dagen med firning&presenter av familjen, fick:
Digitalkamera
Bikini X2
Plånbok från Filppa K
The O.C säsong 4
Sport bh
Armband med läderband & silver berlock från snö
Silverarmband från Miss Dee
Usb-minne
The sims 3
Mus till datorn
Fodral till kameran
YSL- conceler


Sen gick jag hem till farmor & åt lunch &...

tårta &...

... bullar ;D

haha förlåt men den var så ful ;)

en fin ros ja fick och haha ja, jackson artikeln i bakgrunden ;) :(
happyy!


Diixie! Haha Michael Jackson är med överallt ser jag nu, ;)
Fyfan han är död?


mmmmm

sen var vi på Djurgårdbrunns värdshus, sjuktgott!
Bilderna blev inte så bra, så haha ni får denna extreeemt shnygga! :D

liinbana pause :D

haha, mamma ;)


Var otroligt nöjd med min dag!
Nu ska jag till nästa firande nämligen Erica som fyller år idag!
Så nu ska jag göra mig iordning & sen ska jag hem till henne och på kvällen blir det HardRock café! (:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0