MIDSOMMAR!

Glad midsommar! :D

Idag är det ju midsommar, fast jag känner att jag ínte varit så midsommrig. Mamma väckte mig vid tolv då jag gick upp & duschade & gjorde mig iordning. Sen vid tre så åt vi midsommar lunch, typ sill, potatis, räkor & sånt. Bror min hade även bakat grymt goda bröd, mumsfillibaba!

Precis mittemot mitt land ligger en park, ganska stor är den & den har typ en fontän, blommor, gräs, gungor & en dansbana/scen och där är det varje år värsta midsommar firandet. Fast omidsommrig som jag är så är jag inte med, för vi åt då & sen orkade ingen av oss gå dit även fast det är 2m. Så jag bakade en kaka istället: Solskenskaka med daim&vitckoklad i, & ovanpå jordgubbar. Den blev faktiskt god:D

Så nu har jag&min familj just ätit den & nu tänkte jag ta det lite chill, okej när jag nu har skrivit upp allt kanske jag har varit liiite midsommrig iallafall? Utan smågrodorna?

Ikväll hade jag väntat att Erica skulle komma hit & vi skulle ner på stan lite men tydligen inte, så det blir väll middag med familjen & sen får vi se líte... ;)

Hoppas ni haft en bra dag, puss!

Midsommar outfit:

Klänning: NY! Från Nordic Safari 499pix
Kofta&leggings: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0