Löööördaaag (:

Hej (:
Jag har idag haft en otroligt mysig dag! Större delen spenderades med Susanna.
Det började med att vi då gick och la oss vid 6, hehe och vi gick upp vid tolv (!!!) och så gjorde vi en smoothie och kollade på Spykids 3 och sen Rasmus på luffen ;) hah.

Sen åt vi lunch vid typ 5, två mackor och te. Mitt te smakade och luktade seriöst kohage, så jävla äckligt !
Sen var Susanna så duktig och kretiv så att hon fixade gelénaglar till mig (; Otroligt fint blev det, tack så mkt :D

Sen har vi haft gäster ikväll, dom är fortfarande kvar, det är 3 ubersöta småtjejer!

Nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag pratar med Ludvig i luren & smsar med Marcus (:

Hopppas ni har haft en trevlig dag, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0