INTERNETT ÄR KNASKNAS

Hej alla! Internett har strulat som aldrig förr & jag har förtfarande inte lärt mig hur man gör mobilinlägg så förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men nu är jag back on track!

De senaste dagarna har jag verkligen spenderat på landet (troligen därför internett har varit knäppt) i Blekinge. Det är hos min mammas faster & jag älskar verkligen att vara där! Man känner sig så fri, & fyfan va man får skratta ;D
Så det jag gjort där är: sovit (så trött efter terminen så det inte är sant), skrattat, kollat på Pettson&Findus (ett måste när man är där, otäcknade såklart), & såklart åkt båt och kört traktor (: Såå mysigt.


Här har jag spenderat de senaste dagarna (bara en liten del ;) )


jag på traktorn ;D

lillebror körde ;)...


... och självklart jag med :D



suddig båt bild & sleeptime ;) haha

MEN NU:
Nu är jag på mitt land i Bohuslän & inser att klockan är way to much!
Den är ju eftertolv så; GLAD MIDSOMMAR :D

Puss & hej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0