HELA NATTEN LÅNG HAR VI VANDRAT OMKRING EJ HITTAT NÅGONTING

Godmorgon/Godkväll/godnatt!

Min tjejmiddag var sjuktmysig! Vi lagade underbara pizzor & kollade på REC. Det är typ nån skräckfilm om zoombies fast jag tyckte inte att den var så läskig. Amelia, Shannon & Elsa var sjukt rädda fast jag Susanna & Erica satt bara och skratttade. Den var inte så läskig;) Vi käkade Marängswiss med bananer&jordgubbar till efterrätt & massa choklad.

Efter allt stannade Susanna kvar & vi kollade först på film (den fantastiska New York Minute) och sen babblade vi lite. Tillsut gick ut på promenad vid typ halv tre & var ute i 2 timmar! Så sjukt mysigt, det var jätte ljust & fåglarna kvittrade högt, haha. Vi gick omkring lite och gjorde vad vi kände för. Sommarlov säger jag bara (:

Synd för er som inte kan ha det lika bra som jag nu, för jag har haft en fantastisk kväll & nu är klockan 6 och jag ska gå och lägga mig, skönhetssömn du vet ? ;) hehe

Kiss&Hugs!

Föresten, tack Susanna som gjort min nya header. Bilden är iförsig väldigt gammal men ändå! TACK:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0