De senaste dagarna

Hejsan!
Sorry för extremt dålig upptatering, men nu är jag tbx!

I torsdags efter skolan gick jag hem till Erica och vi satte på oss massor med kläder & åt middag. Sen gick vi ner till tåget för att åka mot Stadion där vi skulle se Bruce Springsteen. Vid östra mötte vi bror & morfar. Sen kom vi fram och var tvunga att lämmna in våra väskor för man fick typ inte ha med sig något.
Det var en bra konstert fats lite lång och det  var kallt, den höll på typ i tre timmar.
När den var klar kunde jag knappt röra mina fötter eller mina ben, var så kall & trött efter att ha stått upp så länge.
På tåget hem drack vi varm saft & åt kexchoklad :D haha!

I fredags hände inget speciellt på dagen. Förutom att jag & susanna bestämde oss för att inte gå på Terminator med grabbsen, utan Hannah Montana med Filip istället :D Fast sorgligt nog gick inte den, så det blev ner till torget och köpa gott & filmer iställer. Vi hittade ut 4 filmer vi skulle se fast vi såg inte någon. Vi åkte hem till mig & åt grillat, sen åkte vi hem till Susanna och ner på IP där vi mötte Ludvig&Richard, vi gick då hem till Joachim & va där till typ halv ett elr ett, sen gick vi hem till mig och pratde i telfon hela natten till typ halv 5 då vi somnade. Uber mysig kväll :)


Enda bilden som lyckades ta var denna uubersnyga :D

Igår (lördag) Var jag på grönan hela dan med Frida, Eiln och Lisa! Var sjukt kul & den nya Insane var så jävla äcklig men såååå kul. Skrek som en galning pluss att jag & Elin satt baklänges när vi åkte den så vi såg inte vad som kom. Innan det läskiga kommer är det en uppförs backe och hela den satt jag och Elin och höll varandra i handen och sa: Vi sover i våran säng, vi sover i vår säng för att lunga ner oss, haha :D Vi höll i varandras händer hela tiden. När den var klar och vi inte gått av en var det enda jag sa; oh my god, oh my god, oh my god och ja höll händerna för munnen hela tiden. Alla som stöd i kön kollade på mig och såg livrädda ut. Haha, jag skrämde upp dom lite ;)
Sjukt kul dag, orkar inte berätta med ord för det blir så långt så bilder kommer senare.

Idag: Inte alls gjort mycket, sov till halv 2 och har städat, (en hel helg utan föreldrar gör det stökigt) och håller nu på att ladda upp bilder från Riksgränsen på facebook, dom hamnar här sen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0