Är på hemmaplan igen!

Hej!
Nu är jag hemma igen, eller jag är hemma hos Erica eftersom jag åkte hem med henne igår & vi kom hem typ tolv så då stannade jag hos henne en natt till :D

Hade iaf väldigt mysigt i lördags/söndags, har typ inte gjort så jätte mycket, typ bara varit & självklart kollat på Kopps, heh vi kollar typ alltid på den när vi är på hennes land ;)

Så nu är jag här & ska snart gå hem, eller om jag ska vara ärlig har jag glömt mina nycklar så jag ska först hämta dom;)
Vet inte så mycket mer om idag, förutom att jag nog ska träffa Jossan ikväll.

Hoppas ni har det bra!
Puss!

Bilder från Lördagskvällen:



haha, jag äger på att smygfota Erica när hon kissar ;)...

...fast sen smygfotade hon mig :( HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0