4 juni

Godmorgon!

Jag är sjukt trött & stressad, därför blir det bara ett kort inlägg för jag måste gå om typ 3 minuter och jag har inga kläder på mig. Eller inte bokstavligen fast jag sitter i pyamas ").

Har ni sovit gott?
Nu på morgonen har jag mer franska prov, skirftiligt. Jag tror det kommer gå rätt bra faktiskt. Vi kommer att göra det idag och på måndag så man kan säga att det här är sista provet i 7;an! Yippe :D
Sen har jag skola till klockan 4, är faktiskt sugen på skolan idag ;) haha

Ikväll blir det kul! Jag ska med morfar & bror gå på Bruce Springsteen, utamhus!! ahhhh, det regnar typ!
Aja, ska nog bli kul iaf, behöver lite underhållning.

Nu måste jag rusa, vi hörs sen,

puss puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0