25 juni

Godmorgon! (:

Jag har just vaknat av en ganska hemsk dröm. Jag fyller ju år imorn men jag drömde att jag fyllde år idag och att jag bara fick; en plastpåse, en kexchoklad & två fönster ? ;P haha, det var mer hemskt när man drömde det ;) liksom två fönster, vad har jag för använding av det ?

Iaf nu ska jag ta och sätta på mig bikini och lägga mig och sola en stund, det lika varmt idag med :D, sen måste jag nog ta tag & packa upp från förra veckan, har fortfarande inte gjort det. orkar bara inte ...

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, så trist när typ alla är borta, men nästa vecka åker jag också bort så då ska jag träffa vissa igen (:

Puss!

Kommentarer
Postat av: E

hehe roliga presenter:P

2009-06-25 @ 13:43:59
URL: http://eminaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0