20 juni

Hola!

Det kommer inte bli ett långt inlägg det här.
Men jag har sjukt ont i halsen! Kan typ inte svälja något, skitdumt nu när det är sommarlov "/. Men det hindrar vekligen inte att träffa erica idag (a) så nu snart ska jag till lite släktingar och sånt och sen ikväll ska jag åka till Erica. Jag älskar hennes place! Så mysigt, och imorn ska vi åka tbx till sthlm tillsammans.

Eftersom jag ska till henne ikväll och hem imorn och jag gärna vill ha så lite som möjligt med mig hem till henne så får min dator inte följa med. Jag tror därför att vi hörs nästa gång på måndag eller på imorn när jag kommer hem!

Hörs om några dagar! Simma lungt,:)

Slänger också in ett grattis till Tessan som fyller år idag, grattis på dig :D <3
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0