10 juni - sista dagen

Godmorgon ! Ledsen att jag inte skrev igår.
På morgonen försov jag mig & sen på eftermiddan skulle jag leta skor & klippa mig och på kvällen bort på middag. Busy day.

Skolan igår var helt ok, vi fick redovisa våra arbeten i NO, & jag och Joachim hade forskat om coca cola (a) självklart.
Men jag tycker att det gick bra.
Åkte sen in till stan och letade skor, ska in och köpa mer idag, hehe.

Klippningen gick också bra, satt där i 4h, jooooobbiiiiggt ;( men fint blev det ! :D bilder snart.

Händer idag?
Hm, efter skolan ska jag in till stan och leta mer skor, plus träffa michelle och få tbx min mobil. För ett tag sedan så bytte vi mobiler, & nu ska vi byta tbx, läängtar :D!

SISTA VANLIGA SKOLDAN IDAG!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0