Försöker på nytt :)

Hej alla männsikor ;)
Nu ska jag försöka börja blogga igen, för att jag just fick sån lust att skriva ;)

Hur mår alla? Friska & krya? Förskylda & frusna? Idag var det så fruktansvärt kallt, även fast jag hade min tjocka boomerang jacka mössa & vantar frös jag som en gris. Särskilt på eftermiddagen när kylan tog fart, på morgonen var det lite bättre, & imorn ska det bli ännu kallare ;S

Har nu fått reda på vad alla lärares typ omdöme under terminen, lite som betyg fats ändå inte. Man fick först själv skirva kommentarer & vad man tyckte man gjort för "insats" i alla ämmnen & sen fick läraren kommentera det, blev väll rätt så bra ;)

Nej nu måste jag käka lite för att hinna med tåget. Jag ska till Brottby & prova tävlingskläder :) Kommer ta bilder ikväll så ni får se,

Kram, Ha en goodie night !:)


Denna brud var jag med idag (gammal bild :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0