LANDET

Hej ho i stugan! :D Nu är jag på mitt landställe i Bohuslän. Det är därför ja inte skrivit så mkt ;) Åkte i söndags först till Skåne, till det lilla lilla samhället Bälinge. Det är mina kusiners landställe så vi hälsade på dem :)

Men nu är jag här i Kungshamn, och det är här jag ska fira nyår! Just nu är det rätt dött, men typ idag kommer alla göteborgare! Och imorn kommer Eriiciss! Så då blir det nog inte så lungt nej ;) jippie! Skulle inte klara av ett lungt nyår :P hehe.

Aja, nu lyssnar jag på musik från min nya ipodhögtalare och försöker skriva lite bra saker, men ja känner att det bara blir en massa ointeresant babbel :P menmen :)

skriver mer sen puss på er!


såhär snygg & omsinkad är man på mitt land! *HOOOST*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0