31 DECEMBER - NYÅRSAFTON

Idag är sista dagen år 2009. Känns lite weird faktiskt. Imorn kommer 2009 aldrig finnas mer. Hmm, skumt att tänka så ;) 2010.

Jag gick upp tidigt imorse. Okej jag gick upp halv elva, men det är tidigt för mig för jag har gått upp 2/3 den senaste tiden. Håller på att göra iordning lite för ikväll, när vi först ska ha våra familjekompisar här. Så nu har jag städat rummet, satt in fina bilder i ramar, kollat på mysteriet på greveholm med lillebror (gammal julkalender), duschat, smörjt in mig med massa body butter, ätit, och tja det är väll vad jag hunnit med. Ska snart åka och hämta levande hummrar. Eller jag ska inte göra det, utan min familj ska. Men det ska bli lite läskigt, koka levande hummrar ;)

Har faktiskt suttit & hållt på lite med en årsresumé 2009. Kanske sätter upp den här ikv :)

Puss!


Ex på ett litet piff i mitt rum :)
En blid från i sommras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0