Om igår! :)

Hej hopp & förlåt att jag inte skrivit. Hade fullt upp hela dan igår & när jag kom hem somnade jag på en sekund.

Så dagen började med att möta klassen, kändes lite konstigt men kul att se alla igen :) Shit va alla blivit långa säger jag bara. Sedan så åkte vi in till Rålambshovsparken som ligger på Kungsholmen & va typ där lite och spelade brännboll ;) Sen gick vi till Smedsuddsbadet och badade och åt matsäck, skit mysigt!


Vid 13.00 åkte typ alla hem, förutom; jag, susanna, elsa & amelia. Vi åkte in till odenplan för att möta Kristofer! En kille som jag kännt sen dagis men nu var det yberlänge sen man träffade han! Men innan vi träffade han fikade vi på ett mysigt café, coffee house by george, & sen kom han och vi gick hem till han :) Han bor i en skitfin lägenhet vid typ odenplan:)

Söta Amelia  och Elsa! :)

Min fina Susanna & höhö ja, inte en så söt bild på mig ;)


hemma hos Kristofer :)...

... och som vanligt kunde jag inte sluta skratta ;)

haha jag & amelia med Krisofers roliga hattar :D

we know the pose...*NAAAAT*! haha

vi hade kul....

... och hahahaha lite mer ku! ;P

såå söta :O)

hmmm, fråga inte vad vi gör? ;)

hahh :D

all I can say... HAHAHAH!

Sen när jag varit där ett tag och fått några rejäla goda skratt så tog jag bussen mot Vaxholm för att åka till Laisings på en "kick on" fest eller vad det kallades, typ alla som tävlingsdansar & deras familjen va där på en liten förfest innan terminen eller jag man ska säga ;P Aja, mysigt iaf :)

Efter det åkte jag hem till Elsa med Amelia, Susanna och Erica. Va inte där sålänge men ett tag iaf och det var jättemysigt :) Vet inte riktigt vad vi gjorde hehe, vi typ bara myste och pratade :)

Ikväll blir det kräftskiva med grannskapen (eller ja, nästan hela, dumma som dom är har dom inte bjudit hela, vilka för mig är dom viktigaste :S!!! )
Vi hörs! PUSSS

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

fina bilder =)



Du läs gärna mitt senaste inlägg om den nya bloggdrottningen å svara gärna på frågorn oxå !

2009-08-27 @ 00:59:16
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0