Svar på kommentar! :)

Den här kommentaren fick jag härom dagen :)
Katie om BACK FROM SCHOOL:
Vad roligt med dans. Jag skulle verkligen vilja kunna dansa ordentligt och inte bara det man gör då man är på krogen :P
Vad pluggar du för något?
Först och främst vill jag bara säga, vill du börja dansa, gör de! :) Dans är verkligen inte som fotboll som man måste börja på när man är 5 år för att "platsa i laget" utan dans kan man börja på när man vill liksom :) Det spelar ingen roll, se bara till att hamna i en grupp som är i din nivå så löser allt annat sig :D
Och sen ska jag bara inflika att jag pluggar inte något, jag är bara 14år och har precit börjat 8;an. Så jag "pluggar" inte dirket något ämne utan jag går fortfarande i grundskola :) Har heller ingen riktig aning om vad jag vill plugga sen ;)

Ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: ronak

Hej! :)

Skulle vara kul om du ville svara på dagens fråga, och så har jag lagt ut bilder på vissa som liknar Kenza, skulle vara kul om du kunnde skriva vilka DU tycker liknar Kenza, :)

Tack på förhand :)



/ http://pppiggelin.blogg.se

2009-08-25 @ 21:51:41
URL: http://pppiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0