SOV DAGS!

Hej! Har just kommit hem från dansen, det var ju två 2 och en halv timme (två olika pass) utan pause. Först disco och sen jazzfunk. Men det var inte lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara :) Efter discon kände jag mig liksom bara mer sugen på att dansa. Det var en härlig känsla! Eftersom jag trott att jag skulle ligga på marken och dö av trötthet så gjorde jag inte det utan orkade :D jippiee! hehe :)

Nu är det dags för mig & ta och sova, har sovmorgon till 09.30 imorgon men är iaf trött och jag ska börja komma in i en rutin när jag inte går och lägger mig så sent :)

Sov så gott ni söta (alltså alla ;P )
Pusspuss


hihi en liten bild på mig från vårshowerna i våras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0