Kom hem från skolan just - javet, sent!

Okej inte riktigt kanske, men iaf för en timme sen. Va på Pavven sjukt länge :)

Dagen har gått sjukt fort! Har typ bara haft sköna lektioner ;) Eller okej inte alla, men t.ex. i slutet hade jag slöjd och hemkunskap :) Mysigt! Men på hemkunskapen hann vi inte göra så mycket för brandlarmet gick ? typiskt :P men vi gjorde fruktsallad & glass (glassen var färdig :P) men det var gott! :)

Okej nu ska jag förklara varför jag har ont i tungan som ja lovade att berätta ;)
Igår så va min gympa lärare lite koko, så vi fick i spöregnet KLÄDSIMMA!!!!???????? skiiitjobbigt, och fruktansvärt kallt! Plus att jag hade ryska efter det så jag var så jävla kall så jag köpte en varm choklad :) Men gud så varm den var! Brände mig så sjukt på tungan så nu har jag stora brännsår på tungan :(

Det var den lilla historien det :)
Nu ska jag göra mig iordning för att dansa. Balett ikväll 21.00-22.00, vi hörs nog imorn eller senare ikväll! :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0