I´M HOME!

Nu är jag hemma från shoppingturen, det blev inte stan utan mörby centrum, hehe men vi orkade inte :) Plus att det bara blev jag och Susanna. Så vi gick runt lite där, köpte lite saker & fikade. Väldigt mysigt att träffa henne igen, det var så länge sen :)

Har eran dag  varit bra? :)

Dagens köp:
Foundation från L´oréal Paris 109kr (det var special pris)
Puder från L´oréal Paris 150kr
Mascara volum express (kan inte leva utan volym mascara) från Maybelline 119kr
Concealer från H&M 40pix (har bytt ner mig, haha men ska prova den här, har ju alltid haft min YSL men alla säger att denna är bra :)











Dagens (bilden är inte så bra men batteriet laddade ur)
Linne: Hunkydory
Jeans: Filippa K
Hade en jacka från vila till sen också:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sött linne! :)

2009-08-18 @ 18:05:44
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: bblommans

tack så mycket! :)

2009-08-18 @ 19:12:59
URL: http://bblommans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0