Hemma!

Nu är jag hemma i storstaden! Känns både bra&dåligt faktiskt. Jag och Erica låg på min matta igår, när vi fortfarande va på landet i typ 10min och bara grät över att sommaren var slut! hehe, men det har faktiskt varit den bästa sommaren nåognsin, tror det beror väldigt mycket på att jag och Erica varit så mycket tsm :D Tack för en underbar sommar!

underbara sommar... why do you have to end?


Nu iaf ska jag lyfta på mitt as och dra mig in till stan. Har en del att köpa.
My to do list! :

Ha en sjukt bra dag!
kramKram


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

vart bor du ? :)

2009-08-16 @ 12:34:41
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: bblommans

I sthlm :)

2009-08-18 @ 00:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0