FILMKVÄLL

Nu har jag kommit hem från träningen. Jag & Michelle gjorde klart vår "streetpar" :) Det kändes väldigt bra, så nu blir man ännu mer taggad inför terminens första tävling som btw är 26/9 :) Ska bli skitkul! :D

Har precis duschat så nu ska jag ta och äta lite middag och sedan ska jag kolla på Sagan om ringen med pappa :) hehe men känner mig lite nere så orkar inte åka iväg någon stans, så det blir en lugn filmkväll här hemma helt enkelt :D

Lägger kanske upp en video sen på mitt och Michelles coola steg vi kommit på själva ;) Fast det är riktig disco ;) hehe

Puss, ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Cool header!!

2009-08-28 @ 21:28:08
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0