DET HÄR BETYDER ALLT

haha, kom inte riktigt på vad jag skulle skriva som rubrik & då kom jag på att det är verkligen rubriken som är viktig. Det är ju typ den man dras till, & bilder förstås :)

Men iaf, så det är inget i inlägget som betyder allt utan "rubriken betyder allt" hänger ni med? :)

Har iaf precis kollat klart på filmen, tycker verkligen om dom filmerna. Fast jag somnade lite på slutet plus att jag kom på vissa scener jag inte har sett eftersom jag senast såg dem när jag var yngre och då fick jag inte se vissa scener ;) hehe

Så nu ska jag ta & borsta gaddarna, får se vad som händer sen, om jag somnar eller är vaken ? :)

EN FRÅGA: Tycker ni att jag ska byta header?

puss!


Jag just nu osminkad... ;)


And da movie ! :D


Kommentarer
Postat av: Mi

Det tycker jag absolut inte. Det är den som gör att man hajar till och stannar vid sidan.

2009-08-29 @ 10:01:33
URL: http://www.metrobloggen.se/monicaandersson
Postat av: eriiica

jag tycker du ska läga upp ett alternativ till ny header, så man får rösta :) puss, du är bääst!

2009-09-06 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0